Kursy online, czy szkolenia e-learningowe, cieszą się coraz większą popularnością. Można by nawet pokusić się o stwierdzenie, że mamy dzisiaj do czynienia z pewnego rodzaju boom’em na taką formę zdobywania wiedzy.
Zalety szkoleń online:
- Sami decydujemy, ile czasu poświęcimy na nauki i kiedy dokładnie to nastąpi.
- Nie jesteśmy związani żadnymi godzinami i możemy swobodnie układać swój plan dnia.
- W e-kursach stosowane są przeróżne narzędzia multimedialne takie, jak dźwięk, animacje, pokazy slajdów, filmy i tym podobne. To czyni naukę przyjemniejszą i ciekawszą.
- Nie odczuwamy presji grupy, która w normalnych warunkach mogłaby narzucić nam zbyt szybkie (lub zbyt wolne) tempo pracy.
- Szkolenia e-learningowe pozwalają na uczestnictwo w wykładzie bez jakichkolwiek ograniczeń ilościowych, czego nie możemy powiedzieć o szkoleniu w formie tradycyjnej, w przypadku których jedyną możliwością jest zwrócenie się z prośbą do wykładowcy o powtórzenie konkretnego zagadnienia.
- W szkoleniu on-line przyswajamy wiedzę zgodnie z naszymi możliwościami i predyspozycjami, minimalizując dzięki temu stres towarzyszący nauce.
- Kurs online jest często tańszy niż jego odpowiednik na żywo.
- Dużo mniej rozpraszaczy – jeśli Cię coś wybije z rytmu, po prostu możesz przerwać szkolenie.
Szkolenia on-line mają bardzo dużo zalet co oczywiście nie oznacza, że są lepsze od tradycyjnych szkoleń z wykładowcą. Ale na pewno są alternatywą, w sytuacji, gdy – z różnych powodów – nie możemy sobie pozwolić na udział w tradycyjnym szkoleniu.
Aktualna oferta:
NEUROPROGRAMOWANIE PRZEZ RYSOWANIE

Jeżeli chcesz:
- zaprogramować swoje myślenie na nowo
- odwrócić swój własny trójkąt sprawstwa
- wydeptać nowe ścieżki neurologiczne i zamienić myśli „muszę” na „chcę” i „mogę”,
- rozbudzić przekonanie: „dam radę”
- zmodyfikować stare i stworzyć nowe wzorce myślenia
- stworzyć nową i lepszą rzeczywistość
- poznać kroki tworzenia neurografiki
WARTOŚCIOWE TECHNIKI EFEKTYWNEGO UCZENIA SIĘ
Jeżeli chcesz:
- stworzyć komfortowe warunki otoczenia
- zbudować nastawienie uczniów
- pozwolić na to, by to uczeń wyznaczył własną ścieżkę opartą o własny i niepowtarzalny styl ucznia
- zaufać i wykazać zaufanie do posiadanych przez ucznia zdolności
- wspierać ucznia w samodzielności, i jak budować jego wiarę we własne siły
- poznać aktywizujące metody uczenia się

HORTITERAPIA W PEDAGOTERAPII

Jeżeli chcesz:
- dowiedzieć się jak terapia ogrodem może być wykorzystana w pracy pedagogicznej
- uzupełnić tradycyjne metody terapii i rehabilitacji o hortiterapię
- poznać wpływ roślin na rozwój fizyczny, emocjonalny i społeczny człowieka
- wzbogacić wiedzę o roślinach
- dowiedzieć się jak zastosować terapię ogrodniczą w praktyce pedagoterapeutycznej
KURS TRENERSKI
Jeśli chcesz:
- dowiedzieć się czym jest, a czym nie jest praca trenera
- poznać trenerski schemat „szóstki” oraz koło kompetencji trenerskich
- poznać etapy organizowania szkolenia zgodnie z opracowanym programem i według ustalonych warunków
- poznać procesy oraz role grupowe
- wzbogacić warsztat pracy trenerskiej o wartościowe techniki uczenia się

TRENER TUS: I i II stopnia

Jeśli chcesz poznać:
- grupy umiejętności społecznych rozwijanych w trakcie realizacji TUS
- treningowy schemat „szóstki”
- zasady tworzenia grup TUS
- metody ułatwiające tworzenie narzędzi diagnostycznych dla TUS
- zasady planowania TUS
- zasady prowadzenia TUS
- cykl TUS oraz cykl Kolba
- metody aktywizujące podczas realizacji zajęć TUS, w tym TOP-3-TUS
STORYTELLING W PRACY NAUCZYCIELA
Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak:
- pisać historie angażujące wyobraźnie i skupiające uwagę uczniów
- tworzyć kontekst i scenariusz storytellingu
- wybierać bohaterów oraz tworzyć ich „przygody”
- przenosić treści dydaktyczne/wychowawcze do tworzonej historii
- dostosować plan storytellingu do podstawy programowej

TRENER TKZ: I i II stopnia

Jeżeli chcesz:
- poznać sposoby rozpoznawania i radzenia sobie ze złością – w oparciu o sześć kroków TZK
- poznać główne założenia TKZ
- stworzyć program zajęć indywidualnych oraz grupowych z zakresu TKZ
- zaplanować TKZ
- poznać metodykę pracy w TKZ
- nauczyć się, jak modelować nowe zachowania – alternatywne sposoby zachowania w sytuacjach prowokujących agresję